Zakaj je super hrana le marketinški trik brez obljubljenega učinka?


Goji jagode, acai jagode, več antioksidantov, super korenine iz Amazonije katere so uporabljala že starodavna ljudstva... Sliši se zelo eksotično in super zdravo. Ste že slišali za rek, če se nekaj sliši predobro da bi bilo res, potem verjetno ni!

Izmišljeni oziroma nekredibilni doktorji, izmišljene lastnosti in sumljive raziskave nepotrjenih inštitutov, šol ali raziskovalcev so le nekaj od zvitih prijemov marketinga. V spodnjem videu si lahko ogledate kratek povzetek nekaterih trikov, ki jih proizvajalci in prodajalci super hrane uporabijo, da nas prepričajo v nakup popolnoma nepotrebne in drage hrane, katera hkrati ne prinaša obljubljenih pozitivnih učinkov na naše zdravje, telesno težo in razpoloženje.


Pred nakupom "sanjskih" sestavin vedno najprej pobrskajte po informacijah na internetu in preglejte navedeno sestavo na embalaži. Zdi se kot da je super hrana le priložnost za super zaslužek prodajalcev.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Prva stvar, ki jo morate storiti na začetku boja s kilogrami